
Umjetnost feedbacka
Za kvalitetan pristup temi feedbacka, potrebno je napraviti korak unatrag i prepoznati kakav je to stav i komunikacijska forma
Radi se o asertivnoj komunikaciji. Ona podrazumijeva jasno izražavanje vlastitih misli, želja i potreba uz poštovanje i uvažavanje sugovornikovih.
Pri tome, dakle, ne zauzimamo niti poziciju kritičara (s porukom "Bit će onako kako ja želim."), niti pasivnu ulogu u kojoj dajemo isključivu prednost tuđim potrebama.
Stoga je, kako bi se temeljito pristupilo davanju i primanju feedbacka, važno osvijestiti prednosti te usvojiti model asertivnog komuniciranja.
Struktura:
Kroz dvije jednodnevne radionice dolazi se do željenih ciljeva. Radionice koje će se koristiti su asertivna komunikacija i izgradnja odnosa kroz feedback.
Ciljevi:
- osnažiti odnose kroz prepoznavanje i verbaliziranje onoga što zaposlenici kvalitetno rade
- znati uputiti konstruktivnu kritiku
- autentično dati feedback - metodu za razvoj zaposlenika ka uspješnosti i samostalnosti
- osvijestiti važnost komunikacije kroz verbalne i neverbalne elemenate
- prepoznavanje pasivnog i agresivnog stila te njihovih “prednosti” i nedostataka
- usvajanje i vježbanje asertivne komunikacije kroz poslovne i životne primjere
Trajanje:
- 10am - 5pm
Broj sudionika:
- 10 - 12
Cijena:
- na upit