Umjetnost feedbacka

Za kvalitetan pristup temi feedbacka, potrebno je napraviti korak unatrag i prepoznati kakav je to stav i komunikacijska forma

Radi se o asertivnoj komunikaciji. Ona podrazumijeva jasno izražavanje vlastitih misli, želja i potreba uz poštovanje i uvažavanje sugovornikovih.
Pri tome, dakle, ne zauzimamo niti poziciju kritičara (s porukom "Bit će onako kako ja želim."), niti pasivnu ulogu u kojoj dajemo isključivu prednost tuđim potrebama.
Stoga je, kako bi se temeljito pristupilo davanju i primanju feedbacka, važno osvijestiti prednosti te usvojiti model asertivnog komuniciranja.

Struktura:

Kroz dvije jednodnevne radionice dolazi se do željenih ciljeva. Radionice koje će se koristiti su asertivna komunikacija i izgradnja odnosa kroz feedback.

Ciljevi:

  • osnažiti odnose kroz prepoznavanje i verbaliziranje onoga što zaposlenici kvalitetno rade
  • znati uputiti konstruktivnu kritiku
  • autentično dati feedback - metodu za razvoj zaposlenika ka uspješnosti i samostalnosti
  • osvijestiti važnost komunikacije kroz verbalne i neverbalne elemenate
  • prepoznavanje pasivnog i agresivnog stila te njihovih “prednosti” i nedostataka
  • usvajanje i vježbanje asertivne komunikacije kroz poslovne i životne primjere

Trajanje:

  • 10am - 5pm

Broj sud​ionika:

  • 10 - 12

Cijena:

  • na upit
Kontakt